piątek, 9 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog!

Bardzo mi miło, że pomimo iż jestem dopiero blogową świeżynką, zostałam doceniona przez magnolia0joaska i dostałam wyróżnienie liebster blog. ;))

Moje odpowiedzi na pytania. ;)

1. Ryba czy mięcho? /  mięso ^^

2. Wakacje w górach czy nad morzem?/ jeszcze kilka miesięcy temu odpowiedziałabym morze, ale dziś stwierdzam - góry. ;)

3. Ulubiona muzyka/  - najczęściej po prostu dźwięki saksofonu ;)

4. Kto miał największy wpływ na Ciebie?/ 
Oczywiście moja rodzina i moja najlepsza przyjaciółka, która znana jest ze świetnych pomysłów, do których ja się z chęcią przyłączam i  przeżywam coś fajnego. ;)

5. Ulubione miejsce w domu / łazienka z dużą wanną! ;)

6. Książka czy film? / - film

7. Za co cenisz ludzi? / za otwartość na szalone pomysły i niechęć do siedzenia w domu. ;)

8. Co Cię przeraża?/  to, że przyszłość jest tak bardzo nieprzewidywalna

9. O czym marzysz?/  o skoku ze spadochronem

10. Bez czego nie możesz żyć?/ bez czekolady :)

11. Samochód czy rower? / na wsi samochód, w mieście rower ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...